تلفن تماس | ساعات کار
09132080362 | 17 الی 20
تلفکس
03136293770
ایمیل
info@nemati-law.ir
کانال تلگرام

عودت ۲۰ درصد قیمت بلیت بعنوان خسارت تاخیر پروازها

🔹ویرایش جدید آیین نامه حقوق مسافران هوایی منتشر شد که براساس آن شرکت‌های هواپیمایی مکلف هستند در تاخیرهای بالای ۵ ساعت علاوه بر پذیرایی، ۲۰درصد قیمت بلیت را بعنوان خسارت به مسافرات برگردانند.
🔹در صورت تأخیر پرواز از ۲ تا ۳ ساعت، از مسافران پذیرایی نوع اول (میان وعده) و در صورت تأخیر ۳ تا ۵ ساعت از آنها پذیرایی نوع اول (یکی از سه وعده اصلی) خواهد شد.

پاسخ بدهید